SOM VĎAČNÝ(Á) ???

29.01.2012 20:59
  •  

  •  ¨  za partnera, ktorý noc čo noc pokrčí prikrývky, pretože nie je vonku s niekým iným 

  • ¨        za dane, ktoré musím platiť, pretože to znamená, že mám stále zamestnanie 
  •  
  • ¨        za neporiadok, ktorý musím upratovať po oslave, pretože to znamená, že som obklopený priateľmi
  •  
  • ¨        za šaty, ktoré sú mi trochu tesné, pretože to znamená, že mám dostatok jedla
  •  
  • ¨        za trávnik, ktorý je potrebné pokosiť, okna, ktoré je potrebné umývať a odkvapy, ktoré je treba opravovať, pretože to znamená, že bývam vo svojom dome
  •  
  • ¨        za voľné parkovacie miesto, ktoré je až na konci  parkoviska, pretože to znamená, že môžem chodiť a že som obdarený i dopravnými prostriedkami
  •  
  • ¨        za vysoký účet, ktorý platím po večeri s blízkymi, pretože to znamená, že som štedrý
  •  
  • ¨        za kopu prádla na žehlenie, pretože to znamená, že máme čo nosiť
  •  
  • ¨        za únavu a boľavé svaly na konci dňa, pretože to znamená, že som bol schopný ťažko pracovať
  •  
  • ¨        za otravný budík, ktorý musím ráno vypnúť, pretože to znamená, že som ešte na žive
  •  
  •  
  • a konečne ...  za to množstvo e-mailov, pretože to znamená, že mám priateľov, ktorí na mňa myslia

             PRAJEM VÁM VĎAČNÝ DEŇ!!!